အခ်ိန္ေပးကာေရာက္လာခဲ႔ၾကသည္႔ စာဖတ္သူမိတ္ေဆြမ်ားအား ေက်းဇူးတင္ပါ၏။ စိတၱသုခ၊ကာယသုခမ်ားနွင္႔ျပီးျပည္႔စုံနုိင္ၾကပါေစ

Wednesday, June 9, 2010

ဘေလာပ္႔ေဟာ႔ေပါ႔



ဘေလာပ္႔ေဟာ႔ေပါ႔ေလးဖြင္႕လုိက္ျပန္ပါျပီ။ အရင္ကေတာ႔ ဒီေနရာေလးမွာကေဖးcafé shop
ဆုိင္ေလးဖြင္႔ထားတာ နွစ္ရက္တပုိင္းပဲရွိေသးတယ္အခြန္မေဆာင္လုိ႔နဲ႔တူပါတယ္။
အဟဲ..စည္ပင္ကသိမ္းသြားတယ္။
ရက္အကန္႔အသတ္မရွိကုိိသိမ္းသြားတာ ဒါနဲ႕က်မလည္း ဆုိင္ေလးအပိတ္ခံလုိက္
ရကတည္းက..စားမေပ်ာ္၊အိပ္မေပ်ာ္နဲ႔ ျပန္ရလိမ္႔နုိးနုိးနဲ႔ေစာင္႔ေမွ်ာ္ေနတာ ျပန္မရေတာ႔။

သူငယ္ခ်င္းေတြကဘေလာပ္႔ေဟာ႔ေပါ႔သုံးၾကည္႔ေကာင္းတယ္ဆုိတာနဲ႕ နီးစပ္ရာသူေမးငါ႔ေမးနဲ႔

လုပ္ထားလုိက္ျပန္ျပီ။

ေရးခဲ႔သမွ် ထုဆစ္ဖန္တီးခဲ႔ေလသမွ်ကဗ်ာေလးေတြထုိအထဲမွာပါသြားေတာ႔စာေရးရမွာေတာင္

အားကုန္သြားတယ္။
ဒါေပမယ္႔၀ါသနာနဲ႔ဗီဇဆုိတာကလည္း တားဆီးလုိ႕ကုိမရ

အေျခအေနနဲ႔အေၾကာင္းတရားတုိက္ဆုိင္လာရင္လုပ္ကုိလုပ္ရမွ။


ၾကာေတာ႔တကုတ္ကုတ္နဲ႔အလုပ္ရွုပ္ေနတဲ႔က်မကုိ အမကအျမင္ကတ္လာပါေလေရာ။

အိမ္မွာလည္းအိမ္မွာမုိ႔၊အလုပ္မွာလည္း အလုပ္မွာမုိ႔ "ကြန္ျပဴတာထဲေခါင္း၀င္ျပီးဘာေတြရွဳပ္ေနတာလဲတဲ႔

" မေျပာခ်င္ဘူး ၾကည္႔ေန ၾကည္႔ထုိင္တဲ႔ က်မလည္းေတြးလုိက္မိတယ္။သူေတာင္အျမင္ကတ္စရာျဖစ္လာျပီ။

သူကအၾကီးဆုိေတာ႔ ကုိယ္လည္းခပ္ကုတ္ကုတ္ကေလးပဲျငိမ္ေနလုိက္တယ္။

အၾကီးတုိ႔၀ဇီအတုိင္း သူကျငိမ္ေနျပန္ေတာ႔ ထပ္ပြါးေနျပန္ေရာ

"အေရမရ၊အဖတ္မရေတြသိပ္လုပ္တာပဲ"တဲ႔ ဒီတစ္ခါေတာ႔ က်မလည္းျငိမ္မေနနုိင္ေတာ႔

သူကဂရုဏာေဒါသနဲ႔ေျပာေပမယ္႔ သူေျပာတာနည္းနည္းအစြန္းေရာက္သလုိခံစားမိတယ္။

ဒါနဲ႔က်မလည္း "ဦးေက်ာ္ဟိန္းအုိက္တင္နဲ႔အရာအားလုံးကုိ

မ်က္လုံးတစ္ဖက္တည္းနဲ႔မၾကည္႔ပါနဲ႔"
လုိ႔ေျပာေတာ႔မွသူလည္းဘာမွဆက္မေျပာေတာ႔ပဲျငိမ္သြားတယ္။

ဟုတ္တယ္ေလစာေရးျခင္း၊စာဖတ္ျခင္းဆုိတာဘယ္ေလာက္ေတာင္နုညံ႔သိမ္ေမြ႔တဲ႔အနုပညာလည္း

က်မကထုိအနုပညာကုိနွစ္သက္တယ္။က်မမ်က္လုံးေတြအျမင္ေတြမကြယ္သ၍

စာေတြဖတ္ေနအုံးမွာပါ။

က်မလက္ကေလးေတြရွင္သန္ေနသ၍မေတာက္တစ္ေခါက္က်မအျမင္ေလးေတြ၊

ေတြးမိတာေလးေတြခံစားမိတာေလးေတြေရးေနအုံးမွာပါပဲ။

လုပ္သလုိမျဖစ္ရင္ ျဖစ္သလုိလုပ္မယ္ဆုိတာထက္ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ခ်င္မိတာ က်မ၀ါသနာမုိ႔

တစ္ေဒါင္႕တစ္ေနရာက အခ်ိန္၊အခြင္႔အေရး၊က်န္းမာေရးညီညြတ္မွ်တေနအုံးမယ္ဆုိ

စာေပအနုပညာကုိက်မအျမင္ေလးေတြ၊က်မသိလုိက္တာေတြခ်ေရးေနအုံးမွာပါ။

ဒါေၾကာင္႔က်မရဲ႕ဘေလာပ္႔ေဟာ႔ေပါ႔ေလးကုိလာေရာက္သုံးေဆာင္ၾကပါအုံးလုိ႔..........

......ဖိတ္ေခၚလုိက္ပါရေစ။

ေမတၱာအားျဖင္႔
ခုိင္နုငယ္

3 comments:

ခုိင္နုငယ္ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ျမစ္က်ဳိးအင္း said...
This comment has been removed by a blog administrator.